Städa mitt rum, tvingad

Jag vet inte riktigt om man kan säga tvingad. Men vi har städerskor som kommer
imorgon, och då ska ens rum vara snyggt. Så att dem kan damma och sådant.
Jag vet inte riktigt varför vi måste städa då. Men jag gör det. Jag kan se att mitt rum
verkligen behöver städas. Jag har nu dem flesta prydnasgrejerna på mitt skrivbord
eftersom jag tömde bokhyllan för att få plats med mina böcker.

Och något jag stör mig på är att det är något fel på itunes. Det vill inte komma upp,
och när det väl gör det vill det inte fungera. Jag vill så gärna lägga upp lite nya låtar
och ta bort några gamla, dåliga låtar.

Kommentarer
Julia säger:

Jag lyssnade på Bellas Lullaby, och jag blev förälskad! Vilken sorglig och vacker melodi..

2008-10-28 | 21:07:23
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback