To much today

Nu känner jag hur min mage håller på att sprängas. Efter godis och glass.
Jag förstår inte hur jag klarade mig. Jag har slängt nästan hälften av godiset.
Men jag kan inte förstå varför jag ändå köper så mycket.

Vi har gäster hemma men jag sitter mest på mitt rum.
Jag tittar omkring på youtube. Lite filmer och klipp.



Jag var också i Stinsen i dag med mina "polare". Jag, Julia, Lovisa och Hanna.
Jag hittade några smaskiga köp. Fast jag köpte inte så mycket.
Jag köpte några knöstrumpor på H&M. Dem var vita och stickade, dem var söta.
Jag hittade ett överdels set som var supersnygg. Det var en (vad jag kallar)
piratblus, ett svart bälte och ett vit spetslinne.
Man har linnet underst, sedan har man den svarta piratblusen och skärpet högt upp.

Och jag märker nu att jag har använt ordet jag i många meningar här.
Men det är väll oftast så. Många tänker och skriver så.
Egentligen borde man kanske tänka på sin omgivning mer än om sin egen bubbla,
men lever i. Kanska många inte tänker på detta, men dem få som gör det,
kommer få folk att le. Ställ en fråga, det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback