Utan byxor

Idag när jag gick till skolan så kom jag på att jag hade glömt min gympaväska.
Jag hade kommit halv vägs till skolan då jag kom på det.
Fast jag kunde ringa pappa och han lämnade gympaväskan på skolan till mig.
Fast senare kom jag på att hade glömt att packa ner mina byxor.

Det löste sig också, jag hade gympa i mina jeans.
Det är farligare om man glömmer en tröja, för man blir inte svettig i byxor.
Och vi körde fortet, det var killar mot tjejer.
Och jag ska säga en sak, tjejerna vann. Killarna hade inte ens chans.

Vi hade också engelska, So, hel klass i hemkunskap och No.
På Engelskan läste vi Narnia (på engelska så klart) häxan och lejonet,
och sedan fick man en lapp, där stod en rubrik som man skulle skriva en
historia som handlade om rubriken.
På No:n håller vi på dem kemi. Vi håller på med atomer,
vi har gått igenom det förut och ibland kan det vara lite lång tråkigt.

Det var inte så mycket mer att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback