40-års fest, tomorrow

Imorgon ska mamma och pappa ha sin 40 års fest.
Hela släkten ska komma och deras vänner. Inga barn ska komma
och därför inte vi. Fast det skulle varit roligt om det fanns ett
"barnrum" bredvid. För alla barn (även dem över 10år).

Det är roligt att träffa släkten, även om vi nu inte ska det.
Fast det är roligare att träffa sysslingarna (dem är i våran ålder).
Totte och Ella är lika gamla (11år) och Sebbe och jag är lika gamla (13år).



Snart fyller Lovisa år, hon fyller år snart. Jag ska troligen köpa henne något fint.
Därför att det finns en chans att Lovisa läser min blogg så står inte något innehåll.
Men jag säger grattis Lovisa i förskott till både namnsdag och födelsedag.

Kommentarer
Julia säger:

Inte för att stressa dig eller något, men jag har inte fått någon present från dig än.. (a) :)

2008-09-13 | 09:35:41
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/
Faye säger:

JAg vet, men den kommer. Den kommer, jag lovar.

Den är lite svår att slå in bara, ÄN

2008-09-13 | 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback