Badminton och bubble struggle

Idag ska jag, Julia och Hanna på badminton.
Det är bara fem i den gruppen vi är i nu. Fast vi ska byta sen.
Vi ska lära oss lite grunder först. Jag är inte så bra på servarna. Än!

Det är faktiskt roligt, först gillade jag inte tanken på att vi skulle på badminton
samma dag som vi slutar tidigt. Men nu kan jag vänja mig.



Idag har det varit en bra dag, enligt mig. XD
Även om jag kände mig som en död kamel på morgonen. -.-

På svenskan håller vi på att göra en skoltidning.
Jag berättar mer i nästa inlägg.

Men nu lite om bubble struggle. I skolan så har jag och mina kompisar börjat
köra det igen. VI brukar oftast köra två stycken, 2 players. För det är skojigt.
Jag brukar vara mörk blå, jag gillar den färgen mest. Annars förvirrar jag mig bara.
Jag och Julia äger på det. Även om vi dör 2xPer bana. Hehe! =D

Mer i nästa inlägg, som handlar om allt vi gör i skolan.
Roligt, vaaa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback