Ella och jag går kväll

Igår var Ella och jag ensamma hemma, eftersom mamma och pappa hade
sin 40-års fest. Love och Tuva var och sov över hos grannarna.
Vi tittade på början av Gudarna måste vara tokiga.
Men sedan somnade Ella och då tittade jag i ungefär tio minuter sedan
växte jag Ella och så gick vi upp.

Vi hade ätit pizza innan och hade nu godis och ostbågar framför oss
när vi såg filmen. Vi sov i mammas och pappas säng eftersom dem inte var hemma.
Det var nog det mesta vi gjorde.


Det blev ingen badminton eftersom mamma och pappa städade undan lite efter
igår. Och nu är jag ensam hemma eftersom hela familjen (-mig) är på
pappas jobb där dem hade festen.

Pappa har ett eget företag som han och några polare grundade.
Det heter it-huset och där är han chef.


Just nu håller jag att titta på Miss Congeniality. Den är ganska bra.
Jag har bara tittat på början och hon har inte kommit till tävlingen än.

Hon är verkligen cool, och om ni inte har hört hennes skratt måste
ni höra det. Det är grisens skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback