Ny duschad

Nu är jag ny duschad. Mina fingrar har börjat blivit lite "skrynkliga" (russin aktiga).
Jag känner hur fingrarna glider över tangentbordet. Det är väldigt enkelt att skriva.
Idag var det badminton och det gick väldigt bra.
Vi hade Ben (som har gått på samma skola som oss), Marie var sjuk och jag
vet inte om vi ska ha honom hela tiden eller om han bara var en reserv.
Men han hette Sebbe (Sebastian).
Han var tyst och gick omkring på sidan, han sa typ aldrig något.

I skolan har det varit väldigt lugnt. Inte mycket nytt.
A-C var sjuk så vi fick ha Stefan W vi fick göra matte.
Istället för svenska, eller man fick välja lite. Lite extra timme.
Vi slutade klockan 13.30 och det var ganska skönt.
För jag var väldigt trött idag, jag kände mig helt slut på morgonen.
Så idag blir det nog tidigt i säng.

Jag har planerat lite backpacker och har kommit fram till
att man ska ha klart 6 dagar till på fredag. Jag är på dag tre.
Alltså gör jag två imorgon och sedan en på torsdag och sista på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback