Skrytsamma lilla jag

Ibland gillar jag att skryta om det jag gjort. Inte om att jag har massor av grejer
utan om vad jag gjort. Så nu ska ni få höra lite Fanny skryt.
Några exempel är det jag gjort i Thailand.
Jag har simmat med delfiner, det var delfiner utan näbb och rosa delfiner.

Dem var verkligen söta, man fick vara med och hjälpa till så dem gjorde massor av konster.
Och sedan fick man simma med dem, man fick hålla dem i ryggfenan och simma med dem. Det var roligt.
Och sedan har jag ridit på elefanter och badat med dem. Jag fick sitta på nacken.
Fast jag hade kjol på mig och olyckligt vis är elefanter väldigt håriga.

Jag ska också till Thailand över jul, jag ska vara där i två veckor.
Även om ni kanske inte tycker det var så mycket att skryta om tycker jag det är mycket.
Lämna en liten skryt kommentar till mig. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback