Tjejmiddag

Igår var det tjejmiddag hemma hos Lovisa.
Vi gick hem till henne efter skolan. Fast innan stoppade vi vid Julia,
hon skulle byta om och hämta en present till Lovisa.
Det var faktiskt en jättecool växt. Om man rörde på dens blad,
slog dem ihop sig. Och den sov också, då sänkte den ner sina "grenar".

Det var inte den här, men detta är en fin växt bild.
Jag hade redan gett Lovisa sina presenter, imorse. Hos Lovisa åt vi en muffins.
Som hon hade fått av mig (jag hade bakat dem). XD

Lovisa visade oss lite bilder och fotografier. Några var vanliga, några ritade och några
omgjorda. Vi tittade lite på Top model, och sedan spelade Lovisa lite KH;

Det var ganska roligt. Sedan kom hennes pappa med klubbor och ännu en present,
till Lovisa. Det blev Jungle Party. Så då bytte vi till det spelet.

Jag var den blåa, Lovisa den gröna, Hanna den oranga och Julia den gula.
Det var faktiskt väldigt roligt.


Till middag blev det bakadpotatis med (för mig) gräddfil och bregott.
It was jummy. Super gott! Man blev proppmätt.
Och till efterrätt fick vi kladdkaka, med grädde. Och den hade Lovisa gjort.

Sedan började ett litet gräddkrig. Jag smetade grädde på Julias kind,
Julia på min. Och sedan försökte vi göra på den mittemot oss.
Jag träffade Hanna, fast Julia missade Lovisa. Lite synd. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback