Släktkalas för mig...

Ja, just nu är det släktkalas för mig och min lillasyster Tuva.
Jag har fått väldigt bra presenter, faktiskt glad över alla. Fast jag var lite orolig innan festen började eftersom jag var rädd att inte gilla något av det jag fick. Jag vill inte direkt såra någon genom att låta icke nöjd när jag får något, men jag blev väldigt glad över alla grejer jag fick. Väldigt många är här också, fast Ella min syster saknas. Hon är i Falköping och spelar volleyboll, förväntar mig nästan att hon ska komma runt ett hörn någonstans och säga hej. Vet inte riktigt varför!?
I alla fall så var det buffé, jag åt inte så mycket. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag äter inte mycket alls nu för tiden. Fast jag är inte så orolig jag är ganska mullig. Men jag åt två väldigt smala pajbitar och sedan en och ½ brödskiva, och sedan fyra minitomater. Det var smarrigt! Synd att jag inte orkade mer. Gästerna är fortfarande kvar men jag känner för att sitta här uppe lite och ta en pause.

Jag fick;
◊ Skrivblock, ritblock, penna och Twilight (på engelska med moviecover)
◊ 100 lösa kr och sedan 300kr på bokus (hurra!)
◊ 500kr på Åhlens (wow!)
◊ Jonas Brothers albumet, alltså det albumet som heter Jonas Brothers (underbart)

Och på Jonas Brothers albumet så finns det massor av andra grejer med. Det finns bilder man kan skriva ut, videos, lyrics, korta intrvjuer, poster skapare m.m. Och eftersom jag verkligen har fastnat för dem så var det en jättebra present. Ska skriva ut bilder sedan när alla har gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback