Grattis Nea!

Känner en kompis som fyller år idag. Tänkte lägga upp lite värmande ord till henne.

Även om jag bara känner dig genom internet har du funnit en plats i mitt hjärta.
Twilightnörd precis som jag, finns det något bättre. Det kan jag faktiskt inte tro.
Jag önskar dig allt du önskar dig och hoppas du får det. Och att du får din egen Edward idag.
Kanske en dag vi ses i verkligheten och då vet jag att jag kommer känna igen dig,
ditt sätt att vara, ett sätt som får en att skratta, ett sätt som får en att le, ett sätt som får en att bli glad.
Så Grattis Söta Nea, idag är det din dag och du som bestämmer.

Av: Fanny Talludd

Kommentarer
Nea säger:

Aaaw tack <3 Hoppas vi kan ses nångång!

2009-02-16 | 21:19:39
Bloggadress: http://www.twilightnyheter.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback