Härligt bubbelbad med badbomb

Jag känner mig väldigt avslappnad. Ligger i badet och njuter,
Igår var det alla hjärtansdag och vi firade Ella, Love och Pappa då, samtidigt.
Och eftersom vi inte firade en ordentlig jul så fick jag och Tuva varsin julklapp av morbröderna,
Anna-Karin och min lilla kusin Gabbe. Jag fick världens bästa present, just det, bubbelbad.
Inte bokstavligt då, utan jag fick grejer till bubbelbad. Jag fick fyra grejer från Bunty. Och jag
känner mig väldigt glad. Man blir väldigt avslappnad. Just nu badar jag, och jag har använt
95g ButterBall Bath Ballistic.

Det här paketet fick jag, och jag älskar allting. Paketet, omslaget
och innehållet. Paketet innehåller;
  • +200g Think Pink Bath Ballistic
  • +100g Creamy Candy Bath Bubble Bar Slice
  • +100g Pop In The Bath Bubble Bar Slice
  • +95g Butterball Bath Ballistic

Och jag lovar det är en jättebra present till tjejer om man inte
riktigt vet vad man ska köpa. Jag vet inte riktigt vad detta paket
kostar men det är verkligen ett älskvärt paket. Och man har användning för det.
Jag brukar vanligtvis inte bada, men jag tänkte pröva lite och det är faktiskt riktigt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback