Idag är jag en sjukling

Jag är en sjukling idag, Ella har magsjukan och jag kände mig lite illamående imorse.
Fast nu mår jag mycket bättre och ingenting har hänt med mig. Jag försöker göra lite läxor,
är snart klar med projektet på Engelskan när man ska skriva om sitt favorit TV-program. Jag
har valt att skriva om Vänner (Friends).

Håller på att titta igenom Vänner säsongerna 1, 2 och 3. Jag är just nu på tredje skivan, i
säsong 1. Inte så intressant, men ändå. Jag älskar Vänner, det är ett väldigt komisk program.
Rachel Karen Greene, Ross Geller, Monica Geller, Phoebe Buffay, Chandler Bing och
Joey Tribbiani. Komiska personer, jag har kommit till det avsnittet då Barry kommer in och säger
"I can't to it. I can't marry Mindy."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback