Tidig morgon för en tjej som jag

Jag känner mig helt slut, och jag börjar faktiskt bli lite orolig för mig själv. Jag är väldigt trött på
mornarna men ändå får jag inte in att jag ska lägga mig tidigare. Det är som om jag har något
system som tvingar mig vara uppe sent och sedan bli jättetrött. Och sedan har jag börjat få mörka
ringar under mina ögon, och det brukar jag aldrig få. HJÄLP!

Ska ha hemkunskap och får därför ingen sovmorgon, vilket jag verkligen hade behövt. Men vi
får se om jag klarar mig ändå. Och jag kanske ska ut och jaga lite pumor, ni vet. Mina mörka
ögon kanske tyder på att jag är törstig. Och ni som inte vet mycket om mig och ser det här inlägget
måste tycka jag är jättekonstig. Men har ni läst Twilight förstår ni, jag är nämligen vampyr xD
Igår frågade vi faktiskt vår hemkunskapslärare vad vi skulle göra, vi fick svaret mat.
Surprise!,
vem trodde inte det. Värsta överraskningen! Och sedan ska jag ta med mig Twilight (boken)
till vår lärare idag, hon ville läsa den. Hurra! Vi ska få en Twilight-lärare (twieacher).

Kommentarer
rebecca säger:

jag vet inte hur mke du sitter vid datorn och så , men om du har svarta ringar under ögonen kan det bero på att du sitter för länge. eller så kan det ju såklart bero på att du är trött ! :)

2009-02-19 | 17:50:12
Bloggadress: http://larebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback