Hundars beetende och The messengers

Idag på djurens ö så hade dem med sig två hundar. Dem var små, inte unga utan små.
Och vi fick lära oss lite mer om deras beetende. När dem viftar på svansen, visar tänderna
m.m. Det var ganska intressant. Och sedan lärde dem en av hundarna slalom. Det är när
man går och sedan går hunden mellan ens ben. Och sedan hade dem med sig olika leksaker.

Tittar på The Messengers. En läskig film där Kristen Stewart är med i. Lade in en intervju med Kristen om den filmen förut. Som var så lång! Jag har inte kommit långt men jag hatar redan kråkorna. Äckliga varelser som verkar ha något problem. Och sedan den lilla killen som ser alla dem här forna familjemedlemmerna som bodde i huset före dem. Och tydligen blev mördade. Min kompis har sagt att det är den familjen som spökar, och är läskiga. Det är i alla fall vad jag tycker. Det har bara kommit några läskiga ägonblick. När bilen åker fram, och nu har jag även kommit förbi den delen där händerna försöker dra ner henne. Tur att hon klarade, jag trodde jag skulle dö av skräck.

Vi får se om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback