Bilder från mitt och Julia's "äventyr" i stan

 
Det var i fredags jag var i stan med Julia och hennes föräldrar. Vi hade jätteroligt. Först åkte vi och parkerade bilen vid ett ställe, och sedan tog vi tåg in till stan eftersom dem höll på att demonstrera. I alla fall så kom vi in till Kungsparken, eller vad det heter. Jag har inte riktigt koll på alla gator i stan. Men i alla fall så blommade alla körsbärsträd och det var helt otroligt. Jag är lite förälskad i dem blommorna. Vi passerade även den stora fontänen, jag vet, jag suger på namn. Och en sak jag och Julia blev lite uppspidade över var att vi hittade en Ben & Jerry's kiosk. Och om glassen var god, den var smarrig. Det var en rolig dag. En dag jag inte kommer glömma i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback