Erik åkte ut i Robinson (sorg)

Det senaste avsnittet av Robinson slutade sorgligt för mig.
Jag hejade (såklart) på Erik, han var min favorit från början och jag såg honom faktiskt som en vinnare. Och såklart blir det sorgligt när han då åker ut. Även om han kanske inte känner sig så sviken på av dem andra som t.ex. Jarmo så känner jag mig faktiskt lite sviken, eller sårad. Jag vet inte riktigt. Jag hade hoppats på att han hade kammat hem det hela.
Fast det hela är ju en tävling och jag har inte stor rätt att klaga på dem. Men man kan lugnt säga att jag är stolt. Jag vet, stora ord för en fjorton åring. Men det är så jag känner.

Fast för mig kommer han såklart alltid vara en vinnare.

Ville bara skriva att jag hejade på honom. Och att jag delvis tittade på Robinson pågrund av honom. Inte från början, det var en familjegrej i början, och även nu men det blev roligare att titta på det när han var med. Och hans pling system var bara för roligt, han fick hela familjen att skratta med det systemet, och sina andra roliga ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback