Fyller år idag!! Femton!! [Part 2]

Det har varit en bra dag, om man bortser från att det har snöat och regnat. Fast det sista kan man väl vänta sig när det är vår. Fast snön tycker jag kan dra någon annanstans. Imorse vaknade jag av familjen som kom insjungandes. Två föräldrar och tre syskon. Fick frukost på sängen, macka och ett glas proviva (proviva is da sh!t).

I födelsedagspresent fick jag;
♦ En iPodhögtalare (som jag redan förälskat mig i)
♦ Presentkort på Carlings (500kr)
♦ Ett (säng) överkast i jeansblå färg och i jeans tyg

Älskar alla mina presenter. Jeans överkastet fick mig att vilja göra om mitt rum. Fast det får jag troligen vänta lite med om jag ska göra det eftersom bygget på landet kommer i första hand. Och iPodhögtalaren använder jag just nu. Lyssnar på... *trumvirvel* McFly. Såklart! Tänkte fira mig själv genom att lyssna på deras låtar hela dagen. Det gör mig glad och lycklig. Just nu spelas 'The Heart Never Lies' på hög volym.

Min dag i skolan har också varit bra. Många gratulerade mig. De sjöng för mig på sista lektionen, vilket jag hade hoppats kunna undvika. Fast de sjöng i alla fall inte i matsalen som mina kompisar annars brukar göra. Vill egentligen inte ha all den uppmärksamheten men det är lite roligt att de sjunger, de visar att de bryr sig...

Ikväll blir det kinamat (mitt val). Mormor och morfar ska även komma över. Jag vet inte om de har med sig någon present, fast egentligen spelar det ingen roll. Jag är bara glad att de kommer över.

Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg säger:

GRATTIS!

2010-04-21 | 16:59:46
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Madde säger:

GRATTIS!

2010-04-21 | 17:30:20
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback