Grease med mormor

Japp, rubriken säger allting. Idag ska jag på Grease med mormor. Hon kommer halv två och hämtar upp mig. Jag har faktiskt aldrig varit på en musikal förut. Det ska bli roligt. Det är sista föreställningen de har. Fick det i födelsedagspresent. Danny (eller som han heter i denna pjäs - Danni) spelas av Sebastian Karlsson och Sandy (eller som hon heter i denna pjäs - Sanna) spelas av Marie Serneholt.

Just nu har jag min iPod högtalare på medan jag lyssnar på McFly ('Hypnotized').

Oh! Vilken överraskning! Efter jag skrivit klart det här inlägget tänkte jag hoppa in i duschen. Mitt hår behöver bli utkammat, just nu känns det som om det är en enda stor boll.

Jag hoppas ni får en bra fortsatt lördag.
Själv kunde jag ha behövt lite mer sömn efter att ha kommit hem sent igår. Men det är lite svort att sova när ens åtta åriga lillasyster går omkring och skriker med sin otroligt ljusa och pipiga röst. Jag lovar er, det går inte att sova... Men jag får försöka sova igen senare ikväll...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback