Ute på landet - Arholma

Är ute på landet. Kan inte förstå att det började snöa i dag, och inte lite. Det har snöat omkring sju centimeter. Helt otroligt! Jag trodde att vi äntligen skulle få slippa snön. Men så klart inte. April är INTE en vintermånad. Det är en vår månad. Men vart är våren? De första påskdagarna var fina, under en dag var det faktiskt 25 grader varmt. 25 grader. Och nu snöar det. Ibland förstår jag mig inte på vädret.
Just nu sitter syskonen och tittar på Gustav 2. Ni vet den oranga katten som älskar lasagne och hatar måndagar. Ska snart titta på Legend of the Seeker här på datorn. Såg klart säsongs finalen igår, och har hunnit se tre avsnitt från andra säsongen. Den serien är verkligen otroligt bra. Om ni inte har sett den än så borde ni lägga ner 42 minuter för att se ett avsnitt.
Tänker lägga in en låt efter det här inlägget eftersom jag inte har något mer att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback