En morsa som hänger med i svängarna

Som vanligt så har jag varit inne och tittat omkring på olika sidor efter lolita klänningar. Min mamma kom då in och såg att jag tittade på de vackra klänningarna. Hon sa att klänningarna var väldigt fina och började ställa några frågor om lolita stilen. Tillslut frågade hon om man kunde bära klänningarna till vardag, jag svarade att man kan om man vill. Det svaret ledde till att hon började prata om priser om man ville gå omkring i sådana klänningar hela tiden. Såklart kostar de flesta lolita klänningar en hel del vilket jag förklarade, jag la även till att de snart skulle öppna en affär här i Stockholm som skulle ha lolita klänningar snart.

Tokyo Stop kommer öppna den 28:e Augusti. Mamma blev lite besviken när hon kom på att vi inte kunde gå dit då eftersom vi ska på min lillkusins födelsedag och sedan kräftskiva, då föreslog hon att vi kunde åka dit helgen efter det. Hon fortsatte att säga att jag borde gå på UppCon 2011.

Så det är bekträftat att jag ska till Tokyo Stop och på UppCon 2011.
Jag är så glad att mamma accepterar den jag är, min stil och det jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback