Från blondin till turkosette?

Jag känner mig otroligt frestad att färga håret turkosa. För några dagar sedan så var jag och mina kompisar och handlade mat i Ica Norrviken, vi såg en liten tjej som hade turkost hår. Min kompis sa då att jag skulle passa i turkosa, fast en mörkare version än vad tjejen hade. Jag kände mig otroligt glad över det här eftersom jag har funderat på det ett tag.

Jag är inte säker på om jag ska färga hela håret turkost.
Men nästa gång jag är besöker Shock ska jag troligen köpa en tub med hårfärg och pröva på en slinga för att se hur resultatet blir, först ska jag såklart bleka slingan.

Färgen jag funderar på heter Tropical Green:

Om jag bestämmer mig för att göra det här kommer det bli första gången jag färgar håret. Jag vet att jag kommer bli otroligt nervös om jag gör det här. Men jag har sett ett par personer som har färgat håret turkost och på dem har det sett otroligt snyggt på.

Jag hoppas jag kommer genomföra det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback