Rilakkuma the moon bear

Då har sysslingarna åkt. Det känns lite tomt nu eftersom när man är med dem har man alltid något att göra. Vi åt tacos till middag och var sedan uppe på våra rum ett tag. Alla blev väldigt fascinerade av min manga samling, Hampus tyckte att min lilla Rilakkuma var en månbjörn. Dessutom såg Hampus att jag hade en fil som hette "Emo boyz". Han skrattade åt mig. Men jag kände mig inte träffad. Jag bjöd alla på pocky, den enda som inte tyckte om det var Måns. Efter det gick vi ut, vi sparkade ner till skolan och en annan lekpark, vi klättrade i klätterställningen, gungade gungor och plockade äpplen som växer på vår skolgård. Vi var även i två lekparker som finns i vårt område. Dessutom har vi ätit svarta, röda och vita vinbär. De vita är godast, Måns och Hampus visste inte ens att det fanns vita vinbär. Jag fick 10 minitärningar av min syster som var jättesöta.

Jag hade i alla fall jätteroligt. Avskeds frasen jag och Hampus delar är "See you in hell," vilket troligen stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback