Varför är det så svårt att somna?

Jag är otroligt trött just nu men jag kan ändå inte somna.

Jag har ingenting att göra och ingen rolig är inne på MSN. Jag borde skaffa lite mer kontakter som är uppe sent på kvällen. Då skulle jag haft något att göra. Det enda jag kan göra nu är att långsamt förvändlas till en zombie pågrund av trötthet.

Jag kommer få mörka ringar under ögonen och jag gillar verkligen inte mörka ringar under ögonen. Jag är inte utseendes fixerad men jag burkar inte ha mörka ringar under ögonen och vill helst inte få det. Jag borde kanske pröva att läsa lite i KERA och sedan gå och lägga mig. Jag kanske får lite inspiration samtidigt som jag varvar ner och drömmer om härliga klänningar som snart kommer att bli mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback