HP and the Deathly Hallows Part 1 på NDS

 

 

För tre dagar sedan var jag och såg Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 igen. Den här gången med en kompis som inte sett den tidigare. Inget slår den gången då man ser en bra film för första gången. Men det kändes som att filmen blev bättre den här gången eftersom jag lade märke till saker som jag tidigare missat.

 

Kände att jag behövde något mer som var relaterat med den här filmen, och Harry Potter. Vandrade därför iväg till GameStop. Köpte Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 till mitt Nintendo DS, som dessutom var på rea.

 

 

Har börjat spela ordentligt idag. Har varit på bröllopet, Grimmauld Place (Sirius hem), inne på Ministeriet och snott ett horcrux från Dolores, just nu håller jag på att kampa ute i skogen. Det jag saknar i spelet är musik. Musiken i Harry Potter filmerna är bäst, och det skulle inte skada att få lyssna på samma bra-iga musik när man spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback