2 Listor (eftersom jag har tråkigt)

Första listan.... allting ska börja på den bokstaven mitt namn börjar på.
1. Vad heter du? Fanny
2. Ett ord på fyra bokstäver: Flan
3. Flicknamn: Filippa
4. Pojknamn: Filip
5. Yrke: Fransböjare
6. Färg: Flila
7. Klädesplagg: fina klänningar
8. Mat: Fruktkaka
9. Sak i badrummet: Fiasko
10. Plats/stad: Falköping
11. En orsak att vara sen: Fastnade i soptunnan
12. Något man skriker: F*CK OFF!!
13. Film: Fantastic Four
14. Något man dricker: Fanta
15. Band: (The) Fray
16. Djur: Flamingo
17. Gatunamn: Flippediflopp
18. Bil: Ford
19. Sång: Falling In Love
...jag har nu börjat hata mitt namn. Ingenting börjar ju på F.

7 sanningar om mig:
1. Älskar manga 
2. Är missnöjd med hur jag ser ut
3. ...men stolt över den jag är (personlighet och stil)
4. Gillar att rita (trots att jag inte är så jättebra på det)
5. Älskar emo killar (och emo frisyerer)
6. Älskar lolita kläder (trots att jag inte än äger något)
7. Gillar inte folk som drar förhastade slutsatser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback