Fallen Ängel (av Becca Fitzpatrick)

I torsdags var jag och mina vänner iväg till Stinsen. Vi var då inne på Akademibokhandeln och jag hittade ett gratis smakprov på en bok som heter Fallen Ängel (på svenska). Jag läste på baksidan och tyckte att den verkade intressant. Dessutom står det på framsidan att om man gillar Twilight så kommer man gilla den här... Så varför inte läsa smakprovet och se vad jag tycker om den, och när jag läst smakprovet kan jag bestämma om jag vill köpa boken eller inte. Jag kan säga såhär... Jag vill läsa boken. Den verkar otroligt spännande. Om du inte tror mig gå till närmaste bokhandeln och ta ett smakprov. Dessutom verkar Patch så jävla het.
Såhär står det på smakprovets baksida;

En svuren ed
En fallen ängel
Förbjuden kärlek

Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande. Patch dyker upp överallt i Noras liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner. Nora måste välja; ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback