Måndagar

Jaha, då var det måndag igen. Måndagar, jag kan säga att det inte är min favoritdag. Fast vem gillar egentligen måndagar?

Stod i köket i skolan idag. Ni förstår på vår skola får vi utföra slavarbete. Vi får stå
i köket nästan hela dagen för att hjälpa till, vi får städa, torka och göra annat arbete. Det
är ingen rolig syssla. Lita på mig!

Så just nu känner jag mig helt slut men jag har ändå lite grejer jag måste göra denna eftermiddag/tidiga kväll.

♦ Städa rummet (just nu är det ingen ordning på alla mina grejer, kläder ligger i högar på golvet, böcker, filmer och cd-skivor ligger lite här och där, sängen är så obäddad som den någonsin kan bli och man kan inte hitta någonting).

♦ Träna engelska glosor

♦ Duscha (trots att jag duschade igår så är mitt hår ovanligt fluffigt och fettigt, och dessutom står det åt alla håll).

♦ Mata in Noll Disciplin's singel Idiot på ipoden. (Köpte den singeln när jag var i Stinsen och Erik Saade uppträdde, den har deras autografer på men jag fick inte den signerad av dem, autograferna fanns redan där när jag köpte den. Önskar att de hade varit där.)

Ja, där har ni mitt korta schema. Tänkte börja med det först nämnda, så jag får det gjort. Annars kommer jag säkert lata mig och hoppa över det. Ni skulle bli helt chockade om ni såg mitt rum. Jag behöver absolut städa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback