Tidig morgon med John Mayer

Nej, det finns ingenting att misstolka här. XD

Sitter trött i min säng med pappas Mac i mitt knä och lyssnar på John Mayer. Jag tror de flesta har hört talas om honom och hört åtminstone en av hans låtar. Om inte, GÖR DET!! Han är otroligt duktig. Anledningen till att jag sitter här och inte kan somna om är på grund av min lillasyster på 7 (snart 8) år och hennes kompis som har sovit här. Det är aldrig roligt att vakna upp av pipande röster. Försökte få dem att bli tysta men det funkade inte riktigt.

Igår var det bowling med tjejerna. Det var roligt. Fast vi fick inte köra så mycket eftersom vi kom lite sent och vi behövde köra fem personer på samma bana. Men det viktigaste är väl ändå att man har roligt, elr? Vi bestämde oss att gå hem. Vilket inte funkade så bra. Vi kom fram till Sollentuna Vallen och sedan ville vi ha skjuts hem. Blev lite trött på vägen hem. Men Sarah muntrade upp mig. Vi gick världens kortaste, men bästa promenad. Jag kommer aldrig släppa Sarah. <3


Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Vi skulle ju gå på bio, jag och mina kompisar. Men en av dem har andra planer nu och den andra vill inte längre. Men jag ska prata med min lillebror och se om han vill gå på
bio istället. Fortfarande Percy Jackson (orkar inte skriva hela titeln).

Känner att jag borde skriva någon text som avslut här... Fast kan inte komma på vad. Känner mig väldigt okreativ just nu, fast det är ju morgon. En dålig men acceptabel ursäkt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback