Sasuke Plushie (for Naruko)

Man kan skriva plushie, eller hur?! Det behöver inte vara plush, även om plush är det rätta ordet. Plushie låter mycket sötare och tilltalande. Om ett ord nu kan vara tilltalande.
Jag vill ha en Sasuke plushie, till mig själv och till när jag ska cosplaya Naruko. I need my man!
Det känns nästan som något uppenbart att man behöver en Sasuke plushie till en Naruko cosplay. Men det är egentligen bara min åsikt.

 

Förut fanns det både Sasuke och Itachi plushies i SF-bokhandeln, men de är borttagna nu. Jag och min kompis hade planerat att köpa varsin och köra lite Sasuke vs. Itachi fights. Måste hitta en bra sida där de säljer sådana plushies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback