Svenska tal - Manga i Sverige

Just nu håller jag på att förbereda mig för mitt svenska tal.
Egentligen skulle det varit inlämnat för flera veckor sedan, men min dator var på lagning då, och sedan har jag bara skjutit upp det, men nu har min svenska lärare sagt att det ska vara inlämnat i morgon. Så sitter nu och tränar på det jag ska säga. Ska snacka om manga, och hur de har slutat sälja svensk manga (de mesta av den i alla fall).

 

Det vi håller på med är retorik, vi ska spela in ett tal, och ett bra ett. Man ska spela in på sin Mac och sedan skicka till henne. Oh, it feels a bit weird, sitting and talking to my computer.

 

Ser ut såhär nu.
Funderar på om jag ska behålla mössan eller inte. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback