Highschool of the Dead

Highschool of the Dead handlar om en grupp människor (Takashi - som enligt mig är huvudpersonen, Rei, Saeko, Saya, Kohta och Shizuka) som försöker överleva när deras samhälle tas över av zombier. Det börjar med att en person inne på skolan blir biten av en zombie, sedan börjar denna sjukdom sprida sig som löss.

 

Jag vill inte skriva något mer om handlingen eftersom jag är rädd att jag kommer avslöja alldeles för mycket för er som inte tittat på animen än. Än så länge har jag tittat på till och med avsnitt 6. Det kommer ut ett nytt avsnitt varje måndag. Serien innehåller lite sexuella scener också, det är inte så att man får se något som man inte borde se men ibland blir det lite fokus på bröst och rumpor.

 

Fast serien är riktigt bra. Titta på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback