SPN: 6x19 Mommy Dearest

Tänkte ställa väckarklockan så att den ringde tre, men efter att ha varit på en överraskningsfest för två kompisar var jag alldeles för trött. Men det gick lika bra att titta på avsnittet när jag vaknade. Jag måste säga er, om ni inte har sett det än, titta. Det är fullt av djävligt många överraskningar.

 

Nedanför finns SPOILERS, så titta bara om du är redo.

 

Jag älskade att Bobby hade en iPad. Av någon anledning tyckte jag att det var hysteriskt. Det känns alltid som att de har kört lite gammalmodig stil i programmet, och plötsligt dyker en iPad upp.

 

Att Dean döper de nya varelserna till "Jefferson Starship" får mig att älska honom ännu mer (om det nu är möjligt). Det gav mig i alla fall the giggles.

 

Jag skulle inte haft något emot att Joy Silver skulle överlevt. (Och det här handlar absolut inte om hans fina utseende.)

 

Jag vill verkligen inte att Cas ska vara/bli ond. Jag vet att det är många som är glada över denna vändning, men jag vill verkligen inte att det ska bli så. Cas ska vara god. Jag vill inte att han ska bli som, t.ex. Uriel. Jag vill ha kvar samma gamla vanliga Cas som inte förstår skämt, ironi och som håller på att lära sig hur man ska bete sig när man är omkring människor. Jag vill bara inte förlora min Cas.

 

Och Crowley. He's back! Jag gillar faktiskt Crowley. Han har humor, det måste nog alla medge. Visst, han har gjort lite hemska saker, och bilden där han kysser Bobby (för att sluta kontraktet) har lämnat hemska mentala bilder kvar i våra huvuden så är han inte lika hemsk som t.ex. Lucifer. Men, om han är en anledning till att Cas lämnar den goda sidan... jag kommer inte hata honom, men jag kommer troligen att gilla honom mindre.

 


 

Tänkte ladda upp lite screencaps senare. Eftersom programmet sändes för omkring nio timmar, och ungefär hela USA sover vid det här tillfället tror jag att det kommer dyka upp flera bilder i kväll. Fast jag känner mig lite otålig. Jag vill se bilder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback