Sängen här eller där

Jag försöker att flytta om i rummet men det går inte bra. Jag orkar inte flytta skrivbordet för den har en dator på sig plus en tjock högtalare bredvid sig, och massor av sladdar som jag knappt vågar röra. Och garderoberna verkar vara nerborrade i marken. Så det enda jag kan flytta på är sängen, sängbordet och två bokhyllor. Det här går inte bra.

 

Det är vid sådana här tillfällen då jag önskar att jag kunde trolla. Eller att jag gick på Hogwarts. Då skulle man bara vara hemma vid några få tillfällen som t.ex. sommarlov och jullov. Man skulle aldrig hinna tröttna på inredningen.

 

Nu är jag bara trött för att jag inte vet hur jag ska ställa det, och jag vill inte ställa tillbaka det och sedan vara besviken för att jag inte kom på någonting. Kanske polarna, som är på väg, kan komma med några bra tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback