Sysslingar

Sysslingarna har precis åkt.
De var här i fem timmar, men det är egentligen alldeles för kort tid. Vi åt lunch (med en konstigt smultron cider), spelade kort (vilket Hampus har talang för), var ute när det ösregnade och åskade för att äta vinbär, skrattade väldigt mycket, tittade på konstiga youtube-klipp, åt glass och kladdkaka med kolasås, och vi började även titta på X-Men: First Class (fast vi hann inte se klart den).

 

Jag är ganska säker på att Hampus är min film soulmate. Det är som att, vi gillar exakt samma filmer. Han tipsade mig även om två filmer men jag har glömt bort vilka det var. Vi sa även saker vid samma tillfälle. Jag gillar att umgås med folk som jag "hör ihop med".

 

Måns är en liten gullig kille som skrattar otroligt mycket åt sina egna skämt så man knappt hör slutet. Alla började skratta när han skrattade utan att riktigt förstå vitsen med skämten. Och det var roligt att se att Hampus blivit längre. Han var nu 172 cm.

 

Jag hoppas vi kommer att se dem snart igen. Ett år är alldeles för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback