New Year's Eve (filmen)

Klockan två går bussen mot Kista, där jag ska titta på New Year's Eve med syrran och Ebba. Innan jag tittade på trailern igen alldeles nyss så hade jag inte så stora förväntningar, men nu har jag det. Jag hoppas verkligen att den är så bra som trailern tyder på.

 

The lives of several couples and singles in New York intertwine over the course of New Year's Eve.

 

Dessutom är det här en sådan film som Love Actually med otroligt många skådespelare, bra skådespelare. Jag tror faktiskt att det är en bra film. Det är lite roligt att vi ska titta på New Year's Eve idag. Fast jag är ganska säker på att jag kommer känna mig väldigt ensam efteråt. Min framtida pojkvän kan gärna få stiga fram nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback