Sollentuna Centrum

Har nu kommit hem från Sollentuna Centrum. Tiden passerade snabbt och innan vi visste ordet av det var klockan halv åtta. Vi fikade på Wayne's, eller alla köpte något att dricka. Själv blev det varm choklad med grädde. Det var förvånadsvärt mättande, men efter julen blir man väl mätt ganska snabbt. Vi har även gått omkring i en del affärer. Hittade två otroligt fina koftor, en var en kort cardigan (tror jag) i en väldigt fin mörkgrön färg och en var en stickad längre grå kofta med toffsar och luva. Det kostade en hel del men det var värt det.

 

Köpte även min efterlängtande dagbok. Tycker att den ser ut som en journal. Jag gillar den starkt även om den inte är den finaste. Det är något med den jag verkligent tycker om.

 

Senare ikväll kommer tjejerna över, och de ska stanna över natten. Vi ska ha American Horror Story maraton. Bells har inte sett det än, och jag och Julla har ingenting emot att de om avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback