Välkommen tillbaka Sam Evans

 

Har saknat Sam otroligt mycket. Tycker att hans come-back var riktigt bra. De tröjlösa scenerna var absolut ingenting att klaga på. Chord Overstreet har verkligen en snygg kropp (och ansikte). Och jag älskar att Sam kommer att kämpa för att få tillbaka Mercedes. Det känns som att de passar ihop otroligt bra.

 

Brukar egentligen inte ha ships, men tre ships jag har i Glee:
  • Finn och Rachel
  • Mike och Tina
  • Sam och Mercedes
Jag tycker att Kurt och Blaine är väldigt gulliga tillsammans, men tyvärr så har denna fandom fått mig att tröttna en del på paret (fast jag tycker fortfarande att de är väldigt gulliga tillsammans). Lite tankar om Glee, och det senaste avsnittet. Tycker att programmet har fått upp en del fart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback