Kung Fu Panda 2

Källa: Tumblr

 

Den är nästan lika bra som första filmen (och eftersom första filmen äger så är det ett väldigt bra resultat). Enligt mig finns det inte många bra uppföljare till tecknade filmer, och definitivt ännu färre som når samma level av awesomeness som ettan gjorde. Men DreamWorks har lyckats otroligt bra med Kung Fu Panda 2.

 

Jag tänker inte skriva något mer för jag vet att det kommer att sluta med att jag avslöjar hela filmens handling och slut. Men gällade den här filmens fiende Shen. Shen är en (vit) påfågel. Enligt mig är han inte speciellt stilig på nära håll, men när han slåss och rör sig. Gud, det ser gudomligt ut. Fast jag måste medge att jag faktiskt saknade vår gamla skurk, Tai Lung.

 

Men, det här är en film ni måste se. Verkligen måste. Dessutom är Po så jävla älskvärd att det inte är sant. Man vill bara krama om honom. Och baby Po! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback