Inheritance (sista boken om Eragon)

Äntligen har vi ett datum. 8 November 2011!

 

Det känns som att jag har väntat i en oändlighet på det här. Den fjärde och sista boken. Jag hoppas att Galbatorix blir besegrad (dör) och att Murtagh frias från sitt löfte. Har alltid varit en Murtagh tjej. Hade en förfärlig förälskelse på honom förut. Hoppas verkligen inte att han kommer att dö. Kommer att bli arg på Chris då.

 

Det är oftast så att mina favorit karaktärer dör, det känns som det i alla fall. Vissa kommer tillbaka, men ändå. Jag får uppleva smärtan hur det skulle kännas att förlora dem. Gaara - Naruto (kom tillbaka). Ace - One Piece (jag saknar verkligen Ace). Dean - Supernatural (kom tillbaka). Freddie - Skins. Tyck synd om mig folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback