SPN: Nytt avsnitt i kväll!

Jag känner mig otroligt uttråkad i väntan på nästa avsnittet (The Man Who Would Be King). Förra veckan hade jag tänkt stanna uppe och se avsnittet men jag var helt slut och somnade lite tidigare än vad jag hade tänkt mig. Avsnitten sänds klockan 21.00 i USA på kanalen CW, här i Sverige är det mitt i natten, klockan tre på morgonen om man ska vara mer exakt. Ni kanske förstår att jag var lite trött.

 

Men idag (eller ja, det är ju egentligen i morgon) kommer jag att hålla mig vaken för jag står inte ut med att vänta några extra timmar innan jag får se avsnittet. Lite inte på mig när jag säger att jag ska hålla mig vaken. Jag är alldeles för trött för det hela tiden.

 

Det känns som att otroligt mycket kommer att hända. Jag har läst ett par spoilers, och jag är faktiskt rädd. Rädd för det som kommer att hända och det som kommer att förändras. Och det är ändå två avsnitt kvar till säsongens avslutning. Jag känner mig lite tom inombords.

 

Visst, ni kanske tycker att jag överdriver, men det är så kärt Supernatural är för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback