48 dagar kvar till jul!

Jag vill att det ska vara december NU! Jag älskar julen, verkligen älskar den.

 

Hela huset är julpyntat. Det doftar pepparkakor. På dörrhandtagen hänger det julstrumpor. Du sitter i vardagsrummet i en tomteluva, en mysig stickad tröja och ett par sockor och tittar på Elf medan det snöar. I trädgården lyser ljusslingorna som är uppsatta på lekstugan och i träden. Tidigare har du varit ute och åkt pulka med ett par kompisar. Alla julklappar är redan inslagna.

 

Jag längtar verkligen! Jag är dessutom otroligt uppspelt.
Det jag älskar med julen är att den för folk samman. Den är till för att göra andra glada. Julen sprider värme och kärlek. Jag älskar verkligen julen! Jag förstår mig inte på dem som inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback