Ganska bra dag ändå

Har varit ute och sprungit. Sitter nu och myser lite framför TV:n (The Big Bang Theory). Ska snart ta och skriva lite på engelskan.

 

Den här dagen började inte på topp, men den blev bättre desto längre dagen pågick. Det blev pannkakor till lunch, och tro det eller ej men jag har börjat tröttna på det. Fast killarna verkar uppskatta det och öser på med sylt. Trots att jag inte har sett honom på ett par dagar så får jag ändå mina små fnatt. Under en konversation sade en kompis att han var min. Okej, det är inte riktigt som det låter, och jag är medveten om att jag är barnslig, men hon sa "Nej, inte Fannys ****". (I think I'm losing it)

 

Igår var jag hemma hos Sofia och tittade på Lejonkungen och åt godis (hennes godislöfte på ett år upphörde). Imorgon blir det filmkväll med mina tjejer. Det känns verkligen som att det går otroligt lång tid mellan de gånger vi träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback