Things To Do

Helgen kan gärna få vara ett par dagar extra. Jag känner att jag inte kommer att hinna med allting. Jag känner att jag alltid har så mycket att göra. Stressen kommer att ta kål på mig! Men en sak som gör dagarna enklare är att göra listor. Alla sorters listor. Mina to-do today listor innehåller alltid småsaker som jag egentligen inte måste göra, men skriver med för att det känns avslappnande att ha något som inte är en stress-faktor på listan.

 

◆ make bed
◆ do homework
◆ drink at least one cup of tea
◆ get dressed
◆ shower (and brush hair)
◆ take the dirty clothes to the laundry-room
◆ make something tasty and healthy for lunch
◆ blog about life
◆ maybe point my nails
◆ run
◆ check other people's blogs
◆ read
◆ write in my calendar
◆ order lenses
◆ listen to good music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback