The Three Musketeers

Att gå på bio är faktiskt något jag och min lillebror brukar göra en gång per år. Förförra året var det Avatar, och förra året såg vi Percy Jackson. Om någon timme ska jag ge mig iväg för att se på årets film, vilket blev The Three Musketeers.

 

Trailer

 

Efter ett misslyckat uppdrag lever de en gång i tiden berömda musketörerna Athos (Matthew Macfadyen), Porthos (Ray Stevenson) och Aramis (Luke Evans) ett liv i obemärkthet, men de väcks till liv av den unga och äventyrslystna D'Artagnan (Logan Lerman) som kommer till Paris för att uppfylla sin stora dröm - att bli en musketör. Snart kommer musketörerna att få göra sitt mest svåraste uppdrag i deras liv - rädda fosterlandet Frankrike från ett krig med England.

 

Ser verkligen fram emot att få se Logan Lerman i långt hår. Av det jag sett så verkar det som att han kan hantera det.

 

"All for one. And one for all."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback