Sista dagen av frihet

bild tagen från Sofia's instagram
 
Dagen har spenderats med underbara människor. Har inte sett tjejerna (Rebecka, Sofia och Melina) på hela sommaren (och dagen innan skolan börjar passar vi på att ses). Det kändes så otroligt skönt att se dem igen. Har saknat dem. Vi körde på lunch - pannkakor, ägg, potatissallad, rostbiff och pommes pinnes), och även lite fika framför Smurfarna - kakor, chokladbollar och bullar).
 
På kvällen ägde filmkväll #3 rum. (I måndags sågs Miss Congeniality med Julia.) (I går Forrest Gump med Julla, Sofia och Bella. Idag tittade jag, pappa, syster, bror och Sofia på Sherlock Holmes: A Game of Shadows - amazing! Om du inte har sett den så titta på den nu. Helt fantastisk film.
 
Imorgon äger den första skoldagen på höstterminen rum. Har ännu inte lyckats se mitt schema eftersom inloggningsinformationen jag fått är felaktig. Som tur är så är första skoldagen bara två timmar och efter det blir det bio (Magic Mike - haha, jag vet) med Sofia och Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback