De fyra senaste dagarna


Torsdagen
spenderades i Romme. Otroligt kallt. Fina backar. Växlande väder. Varm choklad som troligen kom från himlariket. Tunnbrödrullar med potatissallad och rostbiff. Kärlek!

 

Fredagen bestod av dans, hamburgare och Wild Kids hemma hos mig. Sofia och jag började arbeta på våran idrotts läxa, att sätta ihop en dans/rörelse till musik som skulle vara klar om en vecka. Vi lyckades ganska bra, men vi blev såklart inte klara. Låten vi valde att uppträda med kommer från tredje High School Musical filmen, The Boys Are Back.

Lördagen spenderades såklart i soffan framför TV:n då Melodifestivalen sändes. Julia och Hanna blev mitt underbara sällskap och det bjöds på läsk, chips, ostbågar och dipp. Min favorit var helt klart Dead by April även om jag aldrig tidigare riktigt lyssnat på deras musik. Efteråt blev det även lite Animal Planet och Jersey Shore.

 

Söndagen ägde till största delen rum inne i stan där jag, mamma, mormor och syrran tittade på Hair [en musikal som är alldeles för bra] och efter det även fikade. Under kvällen befann jag mig hos Sofia för att bygga på våran dans och även äta tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback