High School Musical

Har sovit hos Hanna med Julla och Bells. Vi tittade på High School Musical 3 och Sharpay's Fabulous Adventure. Någon vecka tidigare tittade vi på High School Musical 2, så nu är det bara ettan kvar. Man känner lite nostalgi när man tittar på dem filmerna. De är inte världens bästa filmer men lite gulliga är dem. Både jag och Julla satt och log och nickade våra huvuden när Troy och Chad uppträdde med The Boys Are Back.

 

När jag kom hem blev det lite vila och sedan ut och springa med 3/6 delar av familjen. Känner mig riktigt duktig. Har varit och sprungit fyra gånger den här veckan. Fast man kanske ska säga att den första gången inte riktigt räknas. De andra tre gångerna har jag sprungit lite mer än 3 km. Jag håller på att bli en hurtbulle.

 

Nu sitter jag såklart och tittar på Criminal Minds. Tittar igenom hela första säsongen igen (för tredje gången) eftersom jag hittade DVD:n på Coop. Kände mig riktigt lyckligt när jag hade den i händerna. Jag vet, mitt liv är verkligen speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback