The Descendants

Igår var jag även på bio med Sofia. Innan filmen började delade vi på en tallrik sovlaki (kyckling). Det blev den perfekta portionen efter att man varit mätt hela dagen. Till filmen köpte jag tre PEZ figurer som jag - såklart - inte kunde motstå att köpa.

 

 

Med sin fru Elizabeth på livsuppehållande efter en båtolycka, tar land baronen Matt King med sina döttrar på en resa från Oahu till Kauai för att konfrontera den unga fastighetsmäklaren, som hade en affär med Elizabeth innan hennes olycka.

 

Efter trailern hade jag ganska stora förväntingar. Filmen var bra, men den saknade den stora händelsen som drog upp spänningen igen. Hag gillade handlingen - den hade ett budskap, och det var fint att se hur han lyckades få kontakt med sina döttrar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback