Dagens eftermiddag

Jag har varit otroligt trött, vilket är förstårligt eftersom jag gick och la mig ganska sent igår. Men dagen blev bättre när skolan hade slutat - 12.25. Jag och Sofia hade bestämt oss för att stanna och äta i skolan eftersom det serverades schnitzel idag. Jag, Sofia, Tobbe och Oskar åt tillsammans i ett litet rum som finns i matsalen. Det är ganska stor skillnad på ljudnivån i det rummet och själva matsalen. Det kändes skönt att sitta där, vi var bara fyra och det var lugnt. Det låter lite konstigt men det var mysigt.

 

Även om jag bara hade en halvtimme på mig att äta så tog jag det lugnt. Lyckades äta upp min måltid (och fyra glas mjölk - hehe) på 25 minuter, så för att hinna med bussen behövde vi skynda oss. Som tur var så hann vi. När jag kom hem kände jag mig väldigt mätt eftersom jag hade pressat i mig två schnitzlar (fast jag åt ingen potatis eftersom den inte var så god så det kanske jämnar ut det). Jag tittade på ett Criminal Minds avsnitt för att låta maten smälta lite mer, sedan gav jag mig iväg på en jogging tur.

 

Sprang 3.85 kilometer. Känner mig faktiskt stolt över det. Åt ett äpple och drack ett glas vatten innan jag hoppade in i duschen och tvättade håret. Efteråt gjorde jag iordning en dubbelmacka och körde den i mackjärnet. Det är så otroligt gott att jag inte kunde motstå. Och nu sitter jag åter igen och tittar på Criminal Minds.

 

Och där folk, nu vet ni hur min eftermiddag har sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback